קשרו, שדדו ונמלטו: ארבע נערות חשודות באלימות וביצוע שוד כלפי מדריכה במעון בו הן שוהות בסמוך לירושלים. בתום שעות ארוכות בהן ערכה המשטרה סריקות אחריהן ברחבי הארץ, הן אותרו והועברו לחקירה.
1 צפייה בגלריה
החבל באמצעותו כפתו החשודות את המדריכה.
החבל באמצעותו כפתו החשודות את המדריכה.
החבל באמצעותו כפתו החשודות את המדריכה
(צילום: דוברות המשטרה)

האירוע החל אמש לפנות בוקר כאשר התקבל דיווח במשטרה כי ארבע הנערות (בגילאי 17-15) אשר שוהות תחת צו במעון סמוך לירושלים נמלטו מהמקום. מיד עם הדיווח, הבחין צוות המעון כי מאחד החדרים בוקעות צעקות ובדיקתם העלתה כי אחת המדריכות כפותה בתוך החדר לכיסא.
קראו גם:
על פי החשד, ארבע הנערות בטרם נמלטו, הכניסו את המדריכה אל החדר שם כפתו אותה לסולם מקובע באמצעות חבל וחסמו את פיה, נטלו מרשותה את מכשיר הטלפון הנייד וצרור מפתחות ואז נמלטו, לא לפני שנעלו את דלת החדר כשהמדריכה מרותקת לכיסא.
מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו כוחות משטרה בהובלת מחלקת נוער בתחנת מוריה, בסריקות אחר החשודות. אמש בשעות הערב המאוחרות, איתרו שוטרי הסיור של תחנת ראשל״צ שתיים מהחשודות סמוך לבניין מגורים בעיר והן הועברו לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. שעות ספורות לאחר מכן, התייצבו שתי החשודות הנוספות בתחנת המשטרה והסגירו עצמן בליווי אמה של אחת מהן.
ארבע הנערות החשודות נחקרו בגין חשד לעבירות של כליאת שווא, שוד, קשירת קשר לעשות פשע והפרת הוראה חוקית. במהלך היום הן תובאנה בפני בימ״ש לטובת דיון בעניינן.